Sagitta is ervaren topscorer op het gebied van direct sales middels telemarketing en
biedt gegarandeerde resultaten op het gebied van kwantiteit, kwaliteit en continuiteit.
Zo levert Sagitta ruim 16.000 persoonlijke reclame boodschappen per sales professional
per jaar af
Sagitta is sinds 2015 actief en domineert de markt met gemiddeld 150 salesprofessionals
in loondienst. Voor haar opdrachtgevers treedt Sagitta op in de Benelux en Frankrijk.
Sagitta specialiseert zich in hoogwaardige Sales Outsourcing op het gebied van high
traffic marketing. Zo is Sagitta marktleider en zowel actief op B2C markt, als de B2B
markt met een ervaren salesforce die ongeëvenaarde aantallen persoonlijke reclame
aflevert namens de opdrachtgever. Onze opdrachtgevers zijn internationaal georiënteerde
en beursgenoteerde bedrijven, A merk en marktleider op hun terrein van expertise uit
sectoren zoals Digitale dienstverlening, Telecomservices en Energiemaatschappijen.
Gesprek
Wij gaan binnen uw bedrijf met de betrokken
afdelingen schakelen en zullen fungeren als een spin in het web die
alles onder controle heeft.
Omkadering
We leggen samen met de diverse afdelingen binnen uw bedrijf de
omkadering vast van het project. De processen en procedures alsmede
duidelijk werkwijze van het team.
Brainstorm
Na de omkadering gaan wij intern brainstormen om te kijken hoe we een
hoger rendement uit uw campagne kunnen halen of hoe er voor uw bedrijf
een cost reduction kan worden gecreeert kijkend naar bijvoorbeeld Cost
of Sale of klantbeleving wat zich uit in kantbehoud.
Opzet
Wij nemen het voortouw in het opzetten van de campagne, de
automatisering en de training van de betrokken teamleden. na het
uitvoerig testen van de campagne zowel intern als met u, komt er een GO
voor de start.
Uitvoer
Wij zullen de campagne binnen de gemaakte afspraken en en overeengekomen
KPI’s afronden. Sagitta heeft een uitgesproken trackrecord in het
nakomen van gemaakte afspraken en behalen van KPI’s. Dit zorgt ervoor
dat opdrachtgevers graag met Sagitta samenwerken.
Evaluatie
Sagitta bedingt bij iedere campagne te allen tijde tussentijdse
evaluaties alsmede eind evaluaties.
De tussentijdse evaluaties zijn er om aan beide kanten op toe te zien
dat alle processen, procedures en KPI’s on track zijn. Dit geeft tevens
de mogelijkheid om snel te schakelen om een hoger rendement uit een
campagne te halen
Eindevaluaties zijn er omdat uit iedere campagne lessons learned te
halen zijn. Dit zorgt ervoor dat de komende campagnes nog beter en
soepeler verlopen.