sagitta marketing sagitta marketing
SAGITTA MARKETING

Sagitta is ervaren topscorer op het gebied van direct sales middels telemarketing en biedt gegarandeerde resultaten op het gebied van kwantiteit, kwaliteit en continuiteit. Zo levert Sagitta ruim 16.000 persoonlijke reclame boodschappen per sales professional per jaar af

In het kort

Sagitta is sinds 2015 actief en domineert de markt met gemiddeld 150 salesprofessionals in loondienst. Voor haar opdrachtgevers treedt Sagitta op in de Benelux en Frankrijk.
Sagitta specialiseert zich in hoogwaardige Sales Outsourcing op het gebied van high traffic marketing. Zo is Sagitta marktleider en zowel actief op B2C markt, als de B2B markt met een ervaren salesforce die ongeëvenaarde aantallen persoonlijke reclame aflevert namens de opdrachtgever. Onze opdrachtgevers zijn internationaal georiënteerde en beursgenoteerde bedrijven, A merk en marktleider op hun terrein van expertise uit sectoren zoals Digitale dienstverlening, Telecomservices en Energiemaatschappijen.

01
Gesprek Wij gaan binnen uw bedrijf met de betrokken afdelingen schakelen en zullen fungeren als een spin in het web die alles onder controle heeft.
02
Omkadering We leggen samen met de diverse afdelingen binnen uw bedrijf de omkadering vast van het project. De processen en procedures alsmede duidelijk werkwijze van het team.
03
Brainstorm Na de omkadering gaan wij intern brainstormen om te kijken hoe we een hoger rendement uit uw campagne kunnen halen of hoe er voor uw bedrijf een cost reduction kan worden gecreeert kijkend naar bijvoorbeeld Cost of Sale of klantbeleving wat zich uit in kantbehoud.
04
Opzet Wij nemen het voortouw in het opzetten van de campagne, de automatisering en de training van de betrokken teamleden. na het uitvoerig testen van de campagne zowel intern als met u, komt er een GO voor de start.
05
Uitvoer Wij zullen de campagne binnen de gemaakte afspraken en en overeengekomen KPI’s afronden. Sagitta heeft een uitgesproken trackrecord in het nakomen van gemaakte afspraken en behalen van KPI’s. Dit zorgt ervoor dat opdrachtgevers graag met Sagitta samenwerken.
06
Evaluatie Sagitta bedingt bij iedere campagne te allen tijde tussentijdse evaluaties alsmede eind evaluaties.
De tussentijdse evaluaties zijn er om aan beide kanten op toe te zien dat alle processen, procedures en KPI’s on track zijn. Dit geeft tevens de mogelijkheid om snel te schakelen om een hoger rendement uit een campagne te halen
Eindevaluaties zijn er omdat uit iedere campagne lessons learned te halen zijn. Dit zorgt ervoor dat de komende campagnes nog beter en soepeler verlopen.
sagitta marketing
Copyright ©2024 Sagitta Marketing B.V.